Klachtenregeling

Uptime sense

  • Ben je niet tevreden over (een onderdeel van) een opleiding of training van ons? Laat het ons snel weten! Alleen dan kunnen we er iets aan doen.
  • Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben opgepakt? Dan kun je contact opnemen met onze onafhankelijke klachtencommissie. Je kunt hen hier bereiken Theo Steneker (trainer) – theo@limitless-coaching.nl of Sylvia Dijkstra (Mediator) – sylvia.dijkstra13@gmail.com 
  • De klachtencommissie neemt je klacht in behandeling als je:
    1. eerst geprobeerd hebt om de zaak met ons uit te praten;
    2. klaagt binnen 4 weken na de betreffende training of opleiding;
    3. duidelijk omschrijft waartegen en waarom je bezwaar maakt en wat je wil zien gebeuren.
  • Na ontvangst van je klacht mailt de klachtencommissie jou en ons een bevestiging van ontvangst.
  • De klachtencommissie en wij behandelen je klacht vertrouwelijk. Alleen wij horen ervan.
  • De klachtencommissie hoort jouw en ons verhaal.
  • De klachtencommissie beoordeelt of je klacht gegrond is en of je recht hebt op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training of opleiding.
  • De klachtencommissie doet uitspraak binnen 4 weken na je klacht. Als ze meer tijd nodig heeft, laat ze dat jou en ons weten.
  • De klacht wordt door ons geregistreerd en voor een termijn van 2 jaar bewaard.
  • De uitspraak van de klachtencommissie is bindend voor ons.

Pin It on Pinterest

Share This