- Ben je niet tevreden over (een onderdeel van) een opleiding of training van ons? Laat het ons snel weten! Alleen dan kunnen we er iets aan doen.
- Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben opgepakt? Dan kun je contact opnemen met onze onafhankelijke klachtencommissie. Je kunt hen hier bereiken Theo Steneker (trainer) – theo@limitless-coaching.nl of Sylvia Dijkstra (Mediator) – sylvia.dijkstra13@gmail.com
- De klachtencommissie neemt je klacht in behandeling als je:
- eerst geprobeerd hebt om de zaak met ons uit te praten;
- klaagt binnen 4 weken na de betreffende training of opleiding;
- duidelijk omschrijft waartegen en waarom je bezwaar maakt en wat je wil zien gebeuren.
- Na ontvangst van je klacht mailt de klachtencommissie jou en ons een bevestiging van ontvangst.
- De klachtencommissie en wij behandelen je klacht vertrouwelijk. Alleen wij horen ervan.
- De klachtencommissie hoort jouw en ons verhaal.
- De klachtencommissie beoordeelt of je klacht gegrond is en of je recht hebt op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training of opleiding.
- De klachtencommissie doet uitspraak binnen 4 weken na je klacht. Als ze meer tijd nodig heeft, laat ze dat jou en ons weten.
- De klacht wordt door ons geregistreerd en voor een termijn van 2 jaar bewaard.
- De uitspraak van de klachtencommissie is bindend voor ons.